Populární sociální síť Twitter získala funkci Komunity teprve nedávno. Již nyní však plánuje její další praktické vylepšení. Tým Twitteru testuje možnost přepínání v těchto specializovaných skupinách mezi časovými osami příspěvků. Cílem je umožnit uživatelům sledovat nejnovější či nejzajímavější dění v komunitách, píše 9to5mac.
Populární sociální síť Twitter testuje pro iOS a Android nové vylepšení pro stále čerstvou funkci Komunity. Cílem je zpřehlednit příspěvky v každé skupině. Uživatel bude moci přepínat mezi časovými osami „Pro vás” a „Nejnovější”. Informoval o tom web 9to5Mac.
Zvolené nastavení jedné z těchto dvou kategorií zůstane platné při každém navštívení dané komunity. Nastavení půjde kdykoliv změnit a každá současně komunita bude mít své vlastní.
Společnost chce volitelným nastavením umožnit uživatelům zůstat v obraze v nejnovějším dění a sledovat nejvíce relevantní a zajímavé konverzace v rámci jejich skupiny. „Usnadníme uživatelům přizpůsobení časových plánů komunity a umožníme jim držet krok s konverzacemi, na kterých jim nejvíce záleží,” oznámil Twitter.
Tyto časové osy příspěvků půjde změnit v pravém horním rohu každé komunity, stejně tak jako na domovské stránce platformy.
Od přidání funkce Komunity ji společnost Twitter vylepšila hned několikrát. Správcové skupin například získali možnost do své komunity připínat zveřejněné tweety, přibylo také komunitní vyhledávání příspěvků, odebrání členů moderátorem či administrátorem a vyhledávání členů.
Twitter uživatele spojuje podle zájmů
Funkce Komunity umožňuje uživatelům Twitteru sdílet příspěvky pouze v tematicky zaměřených skupinách.
Milovníci psů se například mohou přidat ke komunitě #DogTwitter, kde mohou tweetovat svou vášeň pro čtyřnohé společníky, aniž by tím obtěžovali uživatele, které tohle téma nezajímá.
Uživatel si muže vybrat, zda příspěvek tweetne na domovské stránce veřejně, nebo pouze v rámci komunity. To však neznamená soukromí. Všechny tweety zveřejněné v rámci komunity jsou veřejně dostupné k prohlédnutí a sdílení.
Funkce Komunity se podobá skupinám na Facebooku. Jedná o trend, kdy sociální sítě přesouvají svůj obsah z „prostoru pro všechny” do specializovaných komunit.