Jaké jsou ideální vlastnosti, které by uchazeči o pozici u společnosti Apple měli mít, prozradil její generální ředitel Tim Cook. Popsal je před studenty na ceremonii v Itálii, kde získal magisterský titul v oboru inovace a mezinárodního managmentu, napsal 9to5mac.
Generální ředitel společnosti Apple Tim Cook po svém turné po Evropě, které zahrnovalo Spojené království a Německo, navštívil Itálii. Zde se zúčastnil ceremoniálu Neapolské univerzity, kde dostal magisterský titul v oboru inovace a mezinárodního managmentu, upozornil server 9to5mac.
Cook během události podle 9to5mac hovořil ke studentům. Úvodem Cook řekl, že je důležité starat se o svět a snažit se o to, aby se v něm něco změnilo. Následně studentům prozradil, jakých pět vlastností by měli mít uchazeči o pozici u společnosti Apple.
Working for Apple: Tim Cook shares five traits the company seeks https://t.co/iXUinFL7fd
— Apple News (@AppleNews____) October 3, 2022
Podle Cooka by takový člověk měl být pečující. „Ve společnosti máme skupinu lidí, kteří skutečně chtějí změnit svět, kteří chtějí obohatit životy lidí, kteří chtějí zanechat svět lepší, než jej našli,“ řekl Cook.
„Je to ten druh pocitu, který žene lidi k tomu, aby všechno dělali co nejlépe dokážou. Viděl jsem to a výsledky jsou prostě neuvěřitelné,“ pokračoval Cook.
Buďte zvědaví a tvořiví
Potenciální zaměstnanci Apple by měli mít týmového ducha. „Věříme, že silní jednotliví přispěvatelé jsou klíčoví, ale dva silní spolupracující jednotlivci mohou odvést úžasnou práci a malé týmy dokážou neuvěřitelné věci,“ podělil se se svými zkušenostmi Cook.
Zásadní je podle něj také tvořivost. „Hledáme lidi, kteří uvažují jinak, kteří se dokážou podívat na problém a nenechat se chytit dogmatem o tom, jak byl tento problém vnímán doposud,“ přednesl šéf Applu a pokračoval: „Hledáme někoho, kdo bude kolem problému chodit a dívat se na něj z různých úhlů a využívat své kreativity k nalezení řešení.“
Další vítanou vlastností je podle jeho slov zvědavost. Zvědavost znamená pokládat otázky, a ty tlačí člověka k tomu, aby si pečlivě promyslel odpovědi, domnívá se Cook.
Základem je samozřejmě odbornost. „Pokud děláme něco v oblasti produktového designu, potřebujeme někoho, kdo produktový design zná a má určité znalosti.“