Populární sociální platforma pro sdílení videí TikTok oznámila zásadní aktualizaci, která přináší nové nástroje pro úpravu textů, zvuků, obrázků a videí přímo z TikToku. Dosud bylo možné tyto úpravy provádět pouze v aplikacích třetích stran. A to není všechno, co si pro nás TikTok přichystal. Informoval o tom web 9to5mac.
Populární sociální síť TikTok závratným tempem nabývá na popularitě, a to navíc podporuje novými funkcemi. Teď přichází jedna z nejdůležitějších, která přináší nové nástroje pro úpravu obrázků, textů, zvuků a videí, napsal web 9to5mac.
TikTok již sice základní nástroje pro úpravu souborů nabízel, ale uživatel s většími nároky musel zamířit na aplikace třetích stran. TikTok však nyní přidává složitější operace, například stříhání a rozdělování videí a zvuků.
TikTok update adds new tools to let users edit and adjust videos https://t.co/KjnVeU8v04
— Zollie (@zollieweb) October 7, 2022
Rovněž platforma zjednodušila vkládání a úpravu textu do klipů a umožňuje vytvářet překrývaná videa a fotografie.
Mezi další novinky patří úprava rychlosti videa, otáčení nebo přibližování jednotlivých videí a přidávání zvukových efektů.
Aktualizace tedy činí z TikToku základní editor videa. Společnost uvedla, že nová globální aktualizace umožní uživatelům užít si více tvůrčí svobody a rozšíří možnosti obsahu.
TikTok na vzestupu
Další novinkou je funkce Photo Mode. Ta umožňuje sdílet na TikToku vysoce kvalitní fotografie v doprovodu se zvukovou stopou. Rovněž sociální síť zvýšila počet znaků v popiscích u příspěvků.
Před několika měsíci začal TikTok experimentovat s novým kanálem „Nearby“. Ten propaguje místní obsah na základě polohy uživatele.
TikTok slaví úspěšnost díky mladým uživatelům, kteří udávají trendy, a pro něž je platforma přizpůsobená a tedy atraktivní. Britská pobočka se sídlem v Londýně vydělala podle deníku The Guardian minulý rok jednu miliardu dolarů.
To je v meziročním srovnání 477procentní nárůst. „Tento nárůst byl způsoben především pokračujícím růstem naší uživatelské základny a vylepšenými monetizačními nástroji, které zlepšily zkušenosti inzerentů s reklamami,“ uvedla společnost.
Uživatelská základna TikToku rychlostí růstu překonává zavedená jména jako Facebook, Instagram i WhatsApp. V loňském roce TikTok získal teprve po čtyřech letech fungování svého miliardtého měsíčního uživatele.