Twitter pracuje na placené službě s názvem „Twitter Blue“, která by zahrnovala funkce, jako je tlačítko pro zrušení tweetů nebo složka záložek.
O spuštění placené služby se ví již téměř rok a oficiálně to potvrdili i zástupci společnosti. Nebylo však známo, kolik bude předplatné stát a jakou hodnotu bude služba nabízet platícím zákazníkům.
Jane Manchun Wong, která má dobrou pověst pro objevování nových funkcí dříve, než je oficiálně společnosti představí, tweetnula informace o novém předplatném spolu se screenshoty z aplikace. Předplatné se jmenuje Twitter Blue a zpočátku bude stát 2,99 dolaru měsíčně. Twitter Blue by uživatelům nabízel exkluzivní funkce, jako je ukládání a organizování oblíbených tweetů nebo zrušení tweetů, než se odešlou.
Zrušení odeslaného tweetu
Funkce „undo“ sice není tlačítko pro úpravu, o které prosili uživatelé Twitteru již několik let, ale je pořád užitečná. Funkce poskytne uživatelům poslední šanci zkontrolovat svůj tweet předtím, než se zveřejní. Po stisknutí tlačítka „Tweet“ se zobrazí časovač, který dá uživatelům zhruba 6 sekund na to, aby si rozmysleli, jestli chtějí tweet opravdu zveřejnit. To dává uživatelům dostatek času na to, aby si všimli trapných překlepů nebo aby si vzpomněli na další obsah, který by chtěli do tweetu přidat.
Vylepšené záložky
V současné době jsou všechny záložky, které si uživatel přidá na Twitter, vloženy do jednoho seznamu. To komplikuje nalezení toho správného tweetu, který zrovna hledáte. Prémiová funkce by mohla uživatelům umožnit vytvářet jednotlivé kategorie, do kterých by své záložky rozdělili. Podobně jako při přidávání pinů do pinboardů na Pinterestu.
Zpravodajské články bez reklam
Po akvizici společnosti Scroll, která nabízí čtení zpravodajských článků bez reklam za měsíční poplatek, společnost Twitter minulý měsíc potvrdila, že Twitter chystá zrušení reklam při čtení článků. Předpokládá se, že možnosti služby Scroll budou nabízeny dráže než za 3 dolary, aby zpravodajské portály dostaly spravedlivý podíl. Předplatné by umožnilo uživatelům klepnout na odkaz zpravodajského článku a přečíst si jej v aplikaci Twitter bez reklam.